Berita Terkini dalam dan luar negara, Trending, Viral dan Biodata Public Figer

Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Jumaat, 3 Januari 2020

Kenapa Best Jadi Artis

Kenapa Best Jadi Artis | Netizen ramai katakan jadi artis memang best disukai ramai dan digilai ramai.  Malah ada sampai terikut dan jadikan artis sebagai idola.  Hakikatnya ramai tidak tahu cara dan akhklat nak jadi artis bukan senang. 



Nak jadi artis zaman sekarang tak da lah susah tetapi nak jadi artis baik di mata netizen baik di kaca tv di media sosial dan di luar sana amat susah. Anda perlu menjadi contoh yang baik dan tingkah laku anda sebagai artis diperhatikan,  salah langkah akan dikencam di cemuh oleh netizen. 

Mentaliti mesti perlu kuat dan teguh.  Kontroversi  mesti akan melanda ada yang baik ada yang buruk akan naikkan nama artis itu. Yang pasti kontroversi baik yang kita nak.  Ada juga artis bersih dari kontroversi dan artis itu juga popular. Ini boleh dijadikan contoh yang baik. 

Nak jadi artis yang displin dan baik amat susah dan perlu komitmen dan kerja yang keras tetapi hasilnya alhamdulillah..  Lumayan setimpal apa yang diusahakan.  Sebenarnya banyak lagi cukuplah sekadar kongsi sikit. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages