Berita Terkini dalam dan luar negara, Trending, Viral dan Biodata Public Figer

Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Ahad, 31 Mac 2019

Alamak! Misai Dah Tumbuh La. Ini Jawapan Bersahaja Dari Nur Sajat Apabila Ditanya Tentang Bulu Halus Di Atas Bibir Montok Beliau.

Ramai peminat terkejut,Jutawan kosmetik dan penyanyi Nur Sajat baru-baru in, dilaporkan mengidap peny4kit mist3ri sehingga terpaksa dit4han dan dirawat di h0spital dan kini beliau semakin pulih dan sudahpun dibenarkan pulang ke rumah.

Peminat nantikan kemunculan setelah sembuh
Sekian lama berdiam diri, akhirnya beliau telah sihat. Ramai menantikan berita terkini. Maklumlah beliau terkenal dengan sifat ramahnya. Dalam postingan terbarunya di Instagram, Sajat telah meluangkan masa bersama peminatnya untuk bertanyakan soalan tentang perkembangan terbaru.
Misai HaIus
Namun apa yang mengejutkan, salah seorang peminat telah mempersoalkan kewanitaannya kerana Nur Sajat dilihat mempunyai ‘misai’ haIus pada wajah. Terkejut peminat beliau saat membaca soalan pannas tersebut! Misai ke apa tu…?!
Jawapan sempoi Sajat
Pemilik perniagaan emas Nur Sajat Gold itu dengan selambanya, turut membalas kembali dengan menjelaskan bahawa, ia perkara biasa apabila seorang wanita ada bulu halus di atas bibir. Bagi beliau, ianya  nampak ketara seperti misai atau berkemungkin ini disebabkan oleh h0rmon!
“Biasalah perempuan Melayu ada bulu halus..standard lahh…”
VIDEO

Yes h0rmon guys… takkan itu pun tak tahu?
Rahsia kekal lama dalam Perniagaan dan Seni
Tak melatah dengan pelbagai tuduhan dan soalan Iiar dari peminat, Nur Sajat tetap yakin utuh berdiri melebarkan sayap perniagaannya. Mungkin inilah punca kenapa Sajat kekal dalam industri seni dan perniagaan. Seni? Yes, dia dikira sebagai artis lah juga kerana ramai ternantian berita terkini. Betul tak?
Mohon Doakan..
Dia optimis hanya berpegang kepada pendirian positif. Sering kali diasak mengenai status dirinya dahulu, kini pemikirannya jauh berbeza. Alhamduillah. Sama-samalah kita doakan supaya kita semua diberi Hidayah. Amin.
Sumber: celotehsaje

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages